2019. május 24., péntek

Brittany C. Cherry-Gravitáció

Az ELEMENTS-Az vagy nekem sorozat negyedik és egyben utolsó része, bár a történetek nem kapcsolódnak egymáshoz.
A gravitáció nekem jobban tetszett mint a második és harmadik könyv, de most már teljesen kijelenthetem, hogy az első nekem a szívem csücske :)

A többi részről itt olvashattok:

Első rész:https://olvasnielmeny.blogspot.com/2019/05/brittainy-c-cherry-lebeges.html

Második rész:https://olvasnielmeny.blogspot.com/2019/05/brittainy-c-cherry-tuzeso.html

Harmadik rész:https://olvasnielmeny.blogspot.com/2019/05/brittany-c-cherry-csendfolyo.html

Ebben a történetben egy olyan író férfival ismerkedünk meg, akinek a gyerekkora maga volt pokol. A horror könyveiben próbálja meg kiírni a  fájdalmát. Nem szeretne gyereket és tökéletesen megfelel neki az a a házasság amiben él. Felesége sem kimondottan melegszívű teremtés. Mégis meg kell próbálniuk összekapni magukat, mert akármennyire nem szerettek volna babát, most mégis érkezik. A pici koraszülött lesz és élet halál között lebeg. Jane nem bírja a felelősséggel járó stresszt és lelép, így Graham-re hárul a feladat, hogy gondoskodjon kislányáról. Szerencsére nincs egyedül a bajban, mert felbukkan felesége húga, aki mindenben segít neki, ám nem is lehetne ellentétesebb a két nő. Lucy szelíd, melegszívű és tele van szeretettel...

Összességében, nekem nagyon tetszett az egész sorozat. Tele vannak érzelmekkel és garantáltan megérinti a szívünket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése