2018. október 1., hétfő

Book a Sloth Club

Megérkezett hozzám is a Book a Sloth Club szeptemberi felnőtt doboza. Vegyes érzésekkel vagyok iránta, mert sajnos nem érzem, hogy azt a minőséget hozná, amit eddig elvártunk és a kommunikáció sem a régi már. Nagyon sajnálom, mert nagyon szépen indultak. Már a múlt hónapban is késett a doboz kiszállítása és ebben a hónapban is csúsztak. Sajnos a várakozás örömét felváltotta a bosszúság, na majd gondoltam a doboz tartalma kárpótol. Sajnos nem, bár még így is jobban jártunk, mint aki a YA dobozt rendelte. Az valóban egy vicc volt. Nézzük mi is lapult a dobozban:




Egy tábla, amihez adtak egy csomó betűt, ez az egyetlen használható elem:

Kivéve a dobozból így néz ki:

Szerintem ez egy fürdősó:


Csokis pálcikák:


Instant kávé:

Injekciós alakú lila toll:


Post it-ek:


És végül a könyv:



Én nem ezt a könyvet választottam volna, szerintem nem dobozba való, de persze el fogom olvasni. Ennyi volt a szeptemberi felnőtt doboz tartalma. Az októberi doboz után lejár az előfizetésem és most úgy érzem egyenlőre nem fogok ilyen meglepetés dobozt rendelni, pedig nagyon jó ötlet és tök jó dolognak tartom, de ez így nem éri meg. 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése